STORM


  • ergernis tijdens douchen: rommelige opbergrekjes, vallende flacons 
    inspiratie 
                Hoe kan ik douchen zonder rommel/stress/bukken?

  • wc rol houder “It came from the sky”


              Hoe houd ik de inrichting van mijn badkamer speels?


  • educatief modulair speelgoedpuzzelsysteem dat zinkt in water





  • tijdens maken van tuinomheining (--> idee voor reuzen-4-op-een-rij als schutting) 

            Hoe zorg ik ervoor dat in de Vlaamse verkavelingen een tuinomheining de buren verbindt ipv enkel maar afzondert van elkaar?



  • leeggoedmeubel in clubs
Hoe bespaar ik een ober in een club/op een feestje zoektochten nr lege glazen/flesjes?


  • dispenser tabletten afwasmachine (gestapeld opbergen is efficiënter gebruik van de kastruimte dan wanneer in een zak)


  • gestandaardiseerde brievenbus met functionele en decoratieve uitbreidingsmodules 

inspiratie


  • modulair organiser systeem badkamerkastje 


inspiratie

  • baby kruippakje van swifferdoekjes : knijpers/verbindingen om swifferdoekjes aan elkaar te bevestigen 

Hoe laat ik mijn baby mee helpen in het huishouden? :)
  • voor baby’s met schisis: tutje geschikt voor post operatieve weken


Reacties